👈 فروشگاه فایل 👉

مقاله پیش بینی فروش دراقتصاد

ارتباط با ما

... دانلود ...

مقاله پیش بینی فروش دراقتصاد

وسیله ای ضروری برای عرضه محصولات جدید، برنامه ریزی تولید ، تعیین سطوح موجودی لازم و ایجاد روس توزیع مطلوب است . پیش بینی خیلی بالا در مورد تقاضا منجر به افزایش سرمایه گذاریهای شركت در تولید می شود وبا هدردادن منابع مالی ، سود آوری را كاهش می دهد از طرف دیگر پیش بینی خیلی پایین تقاضا نیز باعث میشود شركت تحرك و سرمایه گذاری و اقدامات لازم برای آینده را محدود كند.

بنابراین پیش بینی براساس تقاضای واقعی صورت گیرد.

تخمین اندازه و سهم بازار

اندازه بازار به تعداد خریداران موجود بستگی دارد . خریداران موجود در بازار دارای سه ویژگی هستند.

علاقه ، درآمد ودسترسی

برای مثال موتور سیكلت 4 در نظر بگیرید . گام اول در خرید آن تخمین تعداد مصرف كنندگانی كه علاقمند به داشتن موتور سیكلت هستند كه اینان «بازار بالقوه » موتور سیلكت 4 تشكیل می دهند .گام دوم این است كه این خریداران بالقوه باید توان مالی خرید موتورسیكلت را داشته باشند. درگام سوم اندازه بازار كه تابع علاقه ودر آمد مصرف كنندگان است بر پایه دسترسی به محصول محدود تر می شود . مصرف كنندگانی كه باقی می مانند در بازار واجد شرایط » را تشكیل می دهند.

👇محصولات تصادفی👇

بررسی و تدوین ویژگیهای کیفی ابریشم مورد استفاده در فرش دستباف دانلود پاورپوینت گزارشگری مالی نوین در بخش عمومی بیوگرافی خانم فرشید موسوی تحلیل ورق سوراخدار تحت کشش ومحاسبه تمرکز تنش در نرم افزار Abaqus CAE تغییر کیفیت زندگی